V roce 2007 opustila výrobní linky první autožárovka Osram Night Breaker H7. Byl to na svou dobu revoluční počin, přijít na trh s novinkou, která bude výrazně konkurovat ostatním výrobkům, zejména svým nebývalým výkonem a množstvím a barvou vyzařovaného světla.
Každý dobrý výrobek potřebuje reklamu a tou byly v té době především zkušenosti zákazníků. Mezi lidmi se začalo šířit pozitivní renomé tohoto technického zázraku a přispěla k tomu také jeho přijatelná cena. Byla to však zpočátku zvědavost, která zájemce motivovala – zda skutečně jde o něco výjimečného, nebo je to jen nafouknutá bublina.
Jak šel čas, zájem o tyto výrobky vzrostl natolik, že jsou dnes nejprodávanějším produktem mezi výkonnějšími vláknovými halogenovými autožárovkami. Skutečně nešlo o nafouknutou bublinu, ale o špičkovou technologii ve svém oboru.
Proč se tak dobře prodávají
Jízdní komfort je tím hlavním ukazatelem, proč se výroba produktové řady Night Breaker ani po dvanácti letech nezastavila. Se zvyšující se technologickou úrovní výroby vozidel, která je zaměřena nejen na jízdní vlastnosti, spotřebu paliva a bezpečnost, ale také na pohodlí při jízdě, je nutné pamatovat i na přijatelné množství světla v jízdním pruhu. Co je nám zkrátka platné dokonale vypolstrované sedadlo, klimatizace, reproduktorová soustava a elektronické prvky, když pořádně nevidíme před sebe na silnici. Běžné žárovky jsou relativně dostačující při nižších rychlostech v obcích a na osvětlených komunikacích, ale jízda nad 80 km/h již vyžaduje více umělého světla.
Kroměkomfortu je i bezpečnost tím podstatným ukazatelem, proč dáváme přednost výkonnému osvětlení. Zkrácení reakčních časů a dostatečně osvětlená zejména pravá část jízdního pruhu přispívá k bezpečnější jízdě a snížení stresu, který způsobuje zúžení světelného koridoru, vytvářejícího iluzorní dojem jízdy v temném tunelu.