Poskytování ubytovacích služeb je v naší zemi stále žádané, ačkoli se nabízí vycestovat do zahraničí k moři, do Vysokých Tater, do Alp nebo na francouzskou Riviéru. Tuzemská rekreace je vyhledávaná mladými lidmi i těmi dříve narozenými a rozhodně nelze jednoznačně prohlásit, že u nás je to nuda, zatímco v zahraničí na vás s otevřenou náručí čekají mnohem atraktivnější destinace. Někdy je to dokonce přesně naopak.
K rekreaci bychom vám mohli doporučit i méně známá místa, například Blanský les nebo Lužické hory, a můžete se tam pak přistihnout, že se vám tu líbí natolik, že zauvažujete o stěhování a trvalém pobytu právě zde.
Jedním z největších problémů v ubytovacích službách je nedostatečná propagace a osvěta, mnoho lidí z naší země totiž o těch krásných lokalitách vůbec neví, čemuž se také nelze divit, když jste neustále masírováni propagandou ze stejných zdrojů, a domníváte se, že Česká republika, to je jen Karlštejn, Český Krumlov a zámek v Hluboké nad Vltavou. Součástí nedostatečně propracované propagační činnosti je také absence poutavých fotografií a 3D prohlídek. Jinými slovy, co je vám platné, když se někdo rozepíše, v jak krásném prostředí se nachází jeho penzion, když jej pak doplní pouhými čtyřmi fotografiemi v malém rozlišení, a navíc v amatérském duchu.
Prezentace ubytování v atraktivních oblastech by měla stát na pevných základech, a jedním z nich je trojrozměrné zobrazení interiéru, se všemi jeho kouzelnými zákoutími a vybavením, což by mohly doplnit záběry z létajícího dronu. Jakmile vytvoříte interaktivní prezentaci a poutavé video, snímané z výšky tak, jak to vidí ptáci, osloví to mnohdy i toho nejzarputilejšího odpůrce tuzemské rekreace, co se domnívá, že pouze Jadran je prostředí vhodné na trávení dovolené. Lidé zkrátka potřebují vidět, mít jasnou představu o tom, co jim nabízíte, jak jinak se mají rozhodnout, když nemají tušení, jak to u vás vypadá?